יום שני, 12 באוקטובר 2015

מטבחים לגינה

מטבחים לגינה ולחצר

שימוש במטבחי חוץ לגינה הופך לטרנד פופולארי בשנים האחרונות. מטבח לגינה הינו פריט נחשק בעיקר עבור מי שמרבה לבלות זמן בגינה, לעשות על-האש, לארח חברים ולבלות זמן איכות עם המשפחה באוויר הצח שבחוץ.
לפני שרצים לרכוש מטבח לגינה כדאי לחשוב על מספר דברים.

בחירת מטבחים לגינה

ישנם מטבחים לגינה בעיצובים שונים, מחומרים שונים ובמגוון גדלים. כאשר חושבים על להכניס אחד כזה לגינה יש לקחת בחשבון את גודל ואופי הגינה. מטבחים גדולים מאוד, למשל, לא יהלמו גינה קטנה. עם זאת, מי שיש לו גינה רחבת ידיים יכול להרשות לעצמו להציב בה מטבח בכל גודל.

מאיזה חומר מייצרים מטבחים לגינה?

כאשר בוחרים את סוג החומר ממנו יהיה עשוי המטבח יש לחשוב היכן יוצב המטבח – האם יהיה זה אזור מקורה שלא מאפשר חדירת מים? מאחר וישנה העדפה ברורה לבחור מטבחים לגינה העשויים מעץ, חשוב לבחור לצורך כך בעץ איכותי (במיוחד אם התכנון הוא להציב את המטבח באזור לא מקורה). מטבחים לגינה באיכות גבוהה יהיו עמידים גם אם יישטפו במי הגשם וגם אם ייחשפו לקרני השמש בחודשי הקיץ. 
מטבחים לגינה

עיצוב של מטבחים לגינה

מטבחים לגינה מעץ משתלבים היטב בנוף הכללי בגינה. נוצרת הרמוניה בין שפע הירוק בגינה לבין המרקם הנאה של העץ – כך שמטבחים לגינה שעשויים מעץ באמת עדיפים על פני מטבחים מחומרים אחרים.

היכן מזמינים מטבח לגינה?

מטבחים לגינה העשויים מעץ אפשר להזמין במחסני עצים הכוללים נגריות מקצועיות לעבודות עץ. שם יוכלו לעצב עבורכם את מטבח החלומות לפי טעמכם האישי ובסגנון העיצובי שאותו תעדיפו. כמו כן, מחסן עצים היא הכתובת הנכונה לייעוץ בעת בחירת סוג העץ לבניית מטבחים לגינה. זאת, מאחר ויש עצים שמתאימים לצורך כך יותר מאחרים.

תגובה 1:

  1. מאיזה סוג עץ עשוי מטבחים מעץ כזה שנמצאים בחוץ וחשופים לגשם ולשמש?

    השבמחק