יום שני, 30 בנובמבר 2015

השלבים בבניית פרגולות עץ

פרגולות עץ הן פתרון יעיל נוח ומעוצב ליצירת הצללה בגינה, עיצוב הגינה והפיכתה לאזור נעים לבלות בו. כמובן שניתן לבנות פרגולות מחומרים שונים ומגוונים כמו מתכת או זכוכית וכן ניתן לשלב בין חומרים בבניית פרגולה אך הבחירה הנכונה ביותר מבחינת עלויות , עמידות ומראה איכותי היא הבחירה בפרגולות עץ.

אם קיבלתם החלטה לבנות פרגולות עץ בגינה שלכם כדאי שתדעו איך כדאי לתכנן לבנות פרגולה מעץ, ואיך מתחזקים אותה נכון.

פרגולות עץ


כל מה שחשוב לדעת על בניית פרגולות עץ


השטח והמיקום של הפרגולה

לפני שאתם מתחילים בבנייה של פרגולה מעץ, חשוב לבדוק את שטח הבניה המיועד. לאיזה כיוון פונה פתח הבית, מאין מגיע אור השמש ומה השיפוע של הקרקע. בניית פרגולות עץ חייבת להיעשות תוך התחשבות בכל המשתנים הללו בכדי שתהיה איכותית ויעילה עבורכם.


בחירת חומרים לבניית פרגולות עץ

השלב הבא בבניית פרגולה מעץ הוא בחירת סוג העץ והחומרים הנוספים אשר אתם מתכננים לשלב בה. המבנה הראשי של הפרגולה אמנם נבנה מעץ אך ניתן לשלב בפרגולה סוגי קירוי שונים, פרזול ומכת ועוד. סוגי החומרים אשר ישמשו לבניית פרגולה מעץ מושפעים מהתכנון של המבנה וכן מהסגנון העיצובי שתבחרו.


סגנון ועיצוב פרגולת עץ

לאחר שבחרתם סגנון, חומר ומיקום השלב הבא הוא תכנון הפרגולה. האם תרצו שהיא תהווה המשך ישיר לסלון הבית או שתעמוד על ארבע רגליים בפני עצמה? האם אתם מתכננים לשלב בה ריהוט גינה אחר או להשאיר את הקרקע תחתיה פנויה לשימושים שונים? אחרי שתענו על כל השאלות הללו תוכלו לעבור לשלב הבא שהוא הזמנת פרגולה לפני מידות.


חיתוך וייצור פרגולות עץ

מחסני עצים מקצועיים יאספו מכם את הנתונים והמידע על פרגולות עץ שאתם מתכננים ויתרגמו אותם לקורות עץ חתוכות במידות הנכונות ומוכנות להרכבה. מתקין הפרגולות שלכם יגיע לשטח וירכיב את הקורות כאשר הן משתלבות זו בזו ומבטיחות עמידות ויציבות של הפרגולה לאורך זמן ומבלי להוות סכנה בטיחותית לדיירי הבית.

פרגולות עץ - פינה מוצלת ומעוצבת בבית שלכם

בשלב הסופי לאחר שהפרגולה מורכבת ומוכנה לשימוש כל שנותר הוא למקם תחתיה ריהוט גינה, צמחיה ותאורה וליהנות מפיסת הטבע הפרטית שלכם – פרגולת עץ מעוצבת איכותית ונעימה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה