יום רביעי, 3 במאי 2017

מה אפשר לעשות עם במבוק?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב במבוקים מסוגים שונים בעיצוב הגינה שלהם. לבמבוק יש מראה טבעי ומדהים שמשווה לגינה כולה מראה של כפר נידח בתאילנד או במדינה אקזוטית אחרת. השימוש בבמבוק נפוץ בשנים האחרונות לא רק בעיצוב הגינה אלא גם בעיצוב פנים הבית. רבים בוחרים לעצב איתו חללים שונים בבית וליצור כך מראה ייחודי ויוצא דופן. בשורות הבאות ננסה להציע מספר רעיונות לעיצוב באמצעות במבוקים כדי לתת לכם השראה וכדי שגם הבית שלכם יוכל להיות ייחודי ומקורי.

במבוקים לעיצוב הגינה


עיצוב הגינה עם במבוקים הוא כנראה השימוש הנפוץ ביותר בו אולם גם כאן אנו עדים למגוון גדול של אפשרויות. ניתן לקרות באמצעותו פרגולות, ניתן ליצור חיפויי קיר מעניינים איתו, ניתן לתכנן ריהוט גן איתו ואפילו לגדר איתו את שטח הבית. האפשרויות הן באמת בלתי מוגבלות כאשר התוצאה הסופית עשויה להיות מרשימה במיוחד. הקפידו על רכישת במבוק איכותי בגודל שיתאים בדיוק למטרה שלכם.

במבוקים לעיצוב פנים הבית

יש קוראים שהולכים להיות מאוד מופתעים מהרעיונות שנציע כעת. אמנם השימוש הפופולרי ביותר של הבמבוק הוא בעיצוב הגינה וחלקי החוץ של הבית, אך עם קצת מעוף והשראה הוא יכול להוסיף כל-כך הרבה יופי גם לחללים בתוך הבית. תוכלו לכפות איתו קיר אחד בסלון או במטבח ולהעניק לכל הבית מראה שונה וייחודי ביותר. עיצוב מקורי שלא רואים בכל יום. בנוסף לכך, תוכלו לתכנן באמצעותו שולחן קפה לסלון, עיטור לקירות חדרי הילדים או לחדר השינה שלכם. הבמבוק מעניק לכל מקום שהוא מגיע מראה טבעי ונעים במיוחד ולכן שווה ומשתלם לעשות בו שימוש נרחב, גם בתוך הבית.

סוגי במבוקים

עם התרחבות השימוש בבמבוקים התרחבו גם הסוגים שהפכו זמינים ונגישים לקהל הרחב. יש במבוקים עבים במיוחד שניתן לסמוך עליהם כאילו היו עצים חזקים למדי ויש את אלו הדקים יותר שמתאימים לחיפוי גגות וקירות. יש במבוקים מושחלים שמחוברים כבר מראש למעין שטיח במבוקים שניתן לעשות בו שימושים רבים ויש במבוקים בודדים. לפני שתבחרו בבמבוק המתאים לכם ביותר, הגדירו לעצמכם את המטרה שלשמה תזדקקו לבמבוק. כך תוכלו לבחור את הסוג המדויק ביותר עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה