יום ראשון, 4 ביוני 2017

יתרונות דשא סינטטי בגינה הביתית

בשנים האחרונות חדר הדשא הסינטטי לחיינו בסערה ונדמה כי הוא לא הולך להיעלם כל-כך בקרוב. לדשא הסינטטי יש יתרונות רבים במיוחד, וכנראה הם שהפכו אותו לפופולרי ומבוקש כל-כך בתחום הגינות הביתיות. אז מה הם בדיוק היתרונות האלו? מה הופך את הדשא הסינטטי למוצר שהוא פלא לכל דבר ועניין? ולמה יותר ויותר אנשים מוותרים על דשא רגיל ועוברים להשתמש בדשא סינטטי? הנה כל התשובות.

ירוק כל השנה


בניגוד לדשא הרגיל, שבו צריך להשקיע כוחות רבים על מנת שיהיה ירוק, בדשא הסינטטי אנו זוכים למראה ירוק ללא טיפת מאמץ. צבעו של הדשא נשאר ירוק כל השנה, ללא צורך בהשקייה וללא צורך בכיסוח ובטיפולים נוספים. כל זה נכון כמובן בהנחה שהשקעתם בהתקנת דשא סינטטי איכותי ולא התפשרתם על מוצר שעלול להתבלות ולהישחק במהירות.

מקסימום מראה מטופח מינימום מאמץ

היתרון הבולט ביותר בדשא סינטטי הוא שהוא לא דורש שנשתעבד אליו, ועדיין הוא מעניק לגינה שלנו מראה מטופל ומושקע. פרט להתקנת הדשא, הוא כמעט ואינו מצריך מאיתנו דבר, מה שהופך את התחזוקה שלו למינימאלית במיוחד. היתרון הזה הוא שהביא את הדשא הסינטטי להיות מוצר מבוקש ואהוב כל-כך במקומות רבים. אלו יכולות להיות גינות פרטיות, חצרות גני ילדים, גינות ציבוריות, פארקים ועוד.

חוסך כסף

עוד יתרון שניתן לזקוף לזכותו של הדשא הסינטטי הוא החיסכון הכספי הרב והמשמעותי שהוא מאפשר. עצם העובדה שלא צריך להשקות אותו, חוסכת כספים רבים שאפשר לתעל לצרכים אחרים. גם זה שלא צריך לכסח אותו, לגזום ולדאוג לו מידי שבוע, חוסך לנו המון המון כסף. בקיצור, אם טרם הבנתם את העניין, דשא סינטטי זה המוצר הכי משתלם ומתוחכם שהומצא עבור הגינה שלנו. חשוב מאוד לציין שהדשא סינטטי של ימנו הוא באיכות גבוהה במיוחד שבאה לידי ביטוי גם במראה הדשא וגם במרקם. כל אלו הופכים אותו לדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות עבור הגינה שלכם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה