יום חמישי, 25 בינואר 2018

מבחר עצום של פרקטים בא.צ. ג'רבי

אם חיפשתם דרך טובה לשדרג את חדרי השינה שלכם, הסלון או הבית כולו, ודאי תשמחו לדעת שהתקנת פרקט מעולם לא הייתה כה נוחה, יעילה וחסכונית כמו שהיא היום. עם מבחר הפרקטים העצום הקיים בשנים האחרונות, והגיוון שאנו בא.צ. ג'רבי מציעים לכם, כל אחד יכול למצוא את הסגנון והמרקם האהובים עליו, וכמובן גם את המחיר המשתלם ביותר עבורו.

יתרונות משטחי הפרקט

מעלותיו של הפרקט רבות, ומי שכבר הדביק בעבר משטח שכזה על אריחי הרצפה בבית, ודאי יודע כמה קשה לוותר עליו. מראה העץ הטבעי מעניק לכל חלל או חדר תחושת חמימות ייחודית, ואין משטח שנעים יותר לדרוך עליו יחפים בעיקר בחורף, זאת בזכות יכולתו של הפרקט לבודד את החום. בנוסף, אם חשובה לכם איכות הסביבה, תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים שימוש בחומר שניתן למחזור.  
פרקט למינציה

 סוגי פרקטים נפוצים

ישנן תכונות רבות המבדילות בין הפרקטים השונים, אך באופן כללי ניתן לחלק אותם לשתי קבוצות עיקריות: קבוצת הלמינציה, הכוללת את המשטחים שעליהם הודבקה למעשה תמונה של עץ ולא על עץ אמתי, פרקט יחסית זול שהתקנתו מהירה. לקבוצה השנייה נכנסים משטחים מעץ אמתי, לרוב עץ אלון, שעלותו גבוהה בדרך כלל מפרקט הלמינציה, הוא עבה יותר מהלמינציה, ומחזיק מעמד רב יותר.

כך תבחרו נכון את הפרקט שלכם

מעבר לעלות הפרקט, המהווה לרוב סיבה עיקרית בבחירת סוג המשטח, ישנו גם עניין התחזוקה. פרקט למינציה למשל עשוי להתאים לבתים שיש בהם ילדים ובעלי חיים, או במילים אחרות פעילות ערה, צפי גבוה לשריטות או גרירה של רהיטים, לכלוך וכדומה. הוא פשוט יותר לתחזוקה שוטפת, ומשום שעלותו יחסית נמוכה, קל יותר להחליף אותו כל כמה שנים כשמתחילים להתגלות סימנים של בלאי, והתקנתו יכולה להתבצע גם ביום עבודה אחד.

מבחר פרקטים במבחר עלויות

עלות המשטח מושפעת משני גורמים עיקריים; עובי וחומר. פרקטים למינציה בעוביים של מ"מ, 12 מ"מ נעים בטווחי המחיר שבין 40 ₪ למ"ר ועד כ- 200 ₪ לרוב, בעוד שמחירו ההתחלתי של פרקט עץ (אלון, דובדבן, אגוז, פרקט פולימרי ועוד),  יעמוד לרוב על כ- 150 ₪, ועשוי להגיע לכמה מאות שקלים בעובי של 14 מ"מ.
מתלבטים בין למינציה לעץ או בין סוגי העץ השונים?  אנו מזמינים אתכם לפנות אל א.צ. ג'רבי עוד היום, ותוכלו לאתר את הפרקט המתאים לכם ביותר ולקבל יעוץ מקצועי ומהיר, ללא פשרות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה