יום שלישי, 25 בפברואר 2020

כל המידע על דק איפאה


כדי לשדרג את המרפסת והגינה מתקינים על גבי הרצפה דקים . לפני שמתקינים את הדק יש לתכנן בצורה הטובה ביותר את הנושא. חשוב לבחור בדק איכותי שיחזיק מעמד לטווח ארוך וישרת את הצרכים שלכם. דק איפאה הוא דק איכותי, שניתן לראות בגינות רבות. מהו הדק הזה ומהם יתרונותיו? זאת נבין ממש עכשיו.


כל המידע על דק איפאה- מהם מאפייניו ויתרונותיו ?

דק איפאה הינו דק שמגיע מברזיל, צבעיו נעים על הספקטרום החום-אדום, בדרך כלל קרשי העץ הבהירים יותר בצבע אדום עדין ואילו הקרשים הכהים יותר מגיעים בצבע חום-אדמדם.
דק מסוג זה בעל יתרונות רבים כאשר הוא מותאם לצורך הרכבה של דקים במנסרת עצים. אנשים רבים בוחרים בדק זה לריצוף מכוון שהוא בעל יתרונות רבים:
עץ איפאה הינו עץ, אשר בעל צפיפות גבוהה ולכן הוא בעל מראה כה ייחודי וקשיחות מאוד גבוהה, מכוון שהעץ לא גמיש והוא מאוד חזק ויציב, הוא מותאם באופן אידיאלי לבנייה של דקים. העץ עמיד מאוד מפני נזקי מזג אוויר ולכן הוא מושלם לבנייה של דקים בגינות פרטיות וציבוריות.

 מדוע מומלץ לבחור בדק איפאה ?

ישנן מגוון סיבות לבחירה בדק איפאה בתור ריצוף לגינה שלכם. היתרון הראשון הוא שמדובר בדק איכותי, שיוצר מראה מדהים לגינה, צבעיו חמים וכפריים ומעניקים תחושה מאוד נעימה. חוץ מהנושא של מראה ואסתטיקה, לדק איפאה יש יתרון משמעותי, שהוא עמיד וחזק מאוד ולכן הוא מתאים גם לבניה של ריהוט עבור הגינה, ריהוט שיחזיק לאורך זמן.

דק הוא מוצר נהדר, ניתן להתקין אותו במהירות רבה והוא לא מצריך יציקות, בטונים ויותר מדי כאבי ראש ובלגן. לדק איפאה יש יתרונות גדולים, לאורך זמן, קל מאוד לנקות אותו ולשמור על המראה שלו ולכן הוא לגמרי המוצר המושלם.

מהיכן מומלץ לרכוש דקים איפאה ?

דק איפאה מומלץ לרכוש ממחסן עצים בעל מנסרת עצים, אשר מייבא את הדק וגם מעבד אותו. מחסן עצים מסוג זה יספק לכם את הדקים האיכותיים והטובים ביותר לגינה שלכם, כמו כן אם אתם מעוניינים בדק איפאה עבור פרויקט גדול, מומלץ מאוד לרכוש דק ישירות מהיבואן ולחסוך הרבה כאבי ראש.


טכניקת התקנה של הדק

טכניקת ההתקנה של דק איפאה היא טכניקת התקנה נסתרת או סמויה. מדובר בטכניקה מקצועית, שבה לא ניתן לראות את החיבורים וכל מה שניתן לראות זה את הדק.
היתרון הגדול של שיטת התקנה בדרך זו הוא מראה יוקרתי ואחיד של הדק, ללא הפרעות. חשוב לבצע התקנה באופן מקצועי, על מנת שתוכלו ליהנות מדק איכותי, שיחזיק למשך תקופה ארוכה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה